babbel

Kul att man åker på en liten sjukdom veckan precis innan man ska åka hem när man fortfarande har saker och ting kvar att göra. Och ikväll är det Nötknäpparen och jag totalvägrar att inte gå; kostade ju skjortan! Så även om jag så ska sitta och spy i en plastpåse bredvid alla snofsiga män och kvinnor med rasslande juveler så ska jag se den! 
     Förövrigt så är West Village otroligt mysigt nu under juletid (är dock alltid mysigt och är lätt i topp tre av mina favoritställen i New York). Vandrade runt på de blöta gatorna i den mediokra luften som ej bjuder på snö och kunde inte låta bli att snusa på granarna som stod uppradade längs trottoaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0